Johanna Basford Titkos Kert

6:19

Johanna Basford
Titkos Kert




Impressum
Cím Titkos Kert/Secret Garden
Író Johanna Basford
Fordító Boczán Bea
Sorozat
Eredeti Kiadó Laurence King Publishing
Magyar Kiadó Manó könyvek
Kiadás éve 2013
Megjelenés éve (magyarul) 2015
Nyelv(olvasás)Magyar
ISBN:9789634030805

Tartalom
Johanna Basford nem is sejtette, amikor megrajzolta különleges kreatív és meditatív színezőkönyvét, hogy hatására 35 országban, több millió ember - felnőttek és ügyes kezű gyerekek egyaránt - fedezi fel magának az alkotás és az időtöltés ezen új módját.

A könyv végre megérkezett hozzánk is - a gyönyörű rajzok arra várnak, hogy megtöltsd őket színekkel!

Ajánljuk a rajzolás és természet szerelmeseinek - 10-től 99 éves korig mindenkinek -, akik tartalmas és pihentető kikapcsolódásra vágynak a mindennapokban.

Lépj be a Titkos kertbe, kalandozz ösvényein az elbűvölő indák, virágok és levelek között!

Vélemény
Habár Johanna Basford a skót származású grafikus azt mondja „Képtelen vagyok a vonalon belül maradni” mégis megalkotott egy csodálatos könyvet, amely világ sikert ért el, a könyvet több mint 35 országban eladták és több mint két millió példányban kelt el. Hogy miben rejlik a sikere? Nem tudnám pontosan megmondani de amikor megláttam az egyik rajzot a könyvből ráébredtem, hogy nekem ez igenis kell és nem telt bele egy hétbe én is vígan színezgettem, kész lett az első, majd a második, harmadik és negyedik oldalon dolgozom most, persze nem sorba. Őszintén néha jól esik a cirill betűk helyett színezőt látni magam előtt.
Folytatás idén októberben érkezik magyarul Bűvös Erdő címmel és nemsokára megjelenik angolul a harmadik kötet a Lost Ocean is.

Értékelés
Bórító 5/5
Tartalom leírás 5/5
Cím fordítása 5/5
Rajzok 5/5*


♥♥♥♥♥



Elle

You Might Also Like

0 Vélemény